Blog
Blog

Timeline

Blog

Kurs Excel Kraków – praktyczne zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych MS Excel w pracy biurowej

Kurs Excel Kraków – praktyczne zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych MS Excel w pracy biurowej

Arkusze kalkulacyjne MS Excel to jedno z najpotężniejszych narzędzi używanych w pracy biurowej. Dzięki swojej wszechstronności i funkcjonalności, stał się niezbędnym narzędziem w codziennych zadaniach biurowych. W artykule tym omówimy, jakie korzyści przynosi stosowanie MS Excel w pracy...

Czytaj dalej ...

Jak stworzyć wizytówkę?

Jak stworzyć wizytówkę?

Chciałbyś samodzielnie stworzyć wizytówkę? Dobrze trafiłeś. W tym artykule przedstawię jak stworzyć wizytówkę w programie Adobe Photoshop. Następnie pokażę jak zrobić mockup, czyli wizualizacje naszej wizytówki. Grafika komputerowa opiera się głównie na pomyśle, a dopiero potem ...

Czytaj dalej ...
Tagi: , , Następna strona »« Poprzednia strona

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *