Dział serwisowy firmy naszej firmy jest zintegrowany z działalnością w zakresie outsourcingu informatycznego.
Usługi serwisowe realizujemy jako standardowe pojedyncze zlecenia lub w ramach umowy abonamentowej obsługi informatycznej całego przedsiębiorstwa.
Realizujemy zlecenia związane ze sprzętem oraz oprogramowaniem:
- awarii sprzętu komputerowego, sieciowego,
- doradzamy w zakresie modernizacji i inwestycji informatycznych,
- zarządzamy licencjami i oprogramowaniem
- wykonujemy czynności naprawcze związane z usuwaniem szkodliwego oprogramowania
W ramach umów outsourcingu firma Vedius świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi informatycznej przedsiębiorstw.
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie obsługi informatycznej, przejmujemy pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie całego IT w firmie, zarówno sprzętu jak i oprogramowania.
Korzyści dla przedsiębiorstwa po przejściu na outsourcing informatyczny:
- Przeniesienie pełnej odpowiedzialności za cały obszar IT Klienta na naszą firmę
- Redukcja kosztów związanych z personelem (możliwość całkowitej rezygnacji z zatrudniania informatyków i serwisantów)
- Optymalizacja kosztów – stały miesięczny abonament, niezależnie od ilości potencjalnych awarii
- Bezpłatne doradztwo w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatycznych
- Pełna elastyczność w zakresie obszarów współpracy i odpowiedzialności
- Możliwość tzw. Body leasingu – przekazania pracownika naszej firmy Klientowi na określony czas lub na określone zadanie